E-shop BE-READY.SK je slovenská jazyková verzia eshopu BE-READY.CZ. Všetok obsah je pre vaše pohodlie preložený.
Platia oficiálne podmienky českej verzie, toto je slovenský preklad.
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky”) predávajúceho Bohdan Skovroňský, so sídlom Seník 8, 53501, IČO 64895700, DIČ 7812140292, zapísané v živnostenskom registri vedenom na Mestskom úrade Přelouč, e-mail info@be-ready.cz, telefónne číslo +420721882652, „My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach be-ready.cz, be-ready.sk, be-ready.eu.
Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu https://www.be-ready.cz/gdpr
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas platnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzavretá dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).
Ak časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred Podmienkami.
-
NIEKTORÉ DEFINÍCIE
-
Cena je finančná suma, ktorú budete hradiť za tovar;
-
Cena za dopravu je finančná suma, ktorú budete hradiť za doručenie tovaru, vrátane balného;
-
Objednávka je vyplnený elektronický formulár objednávky v rámci E-shopu;
-
Obchodné podmienky sú tieto Všeobecné obchodné podmienky;
-
Predávajúci je Bohdan Skovroňský, ktorý prevádzkuje tento E-shop;
-
Kupujúci je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si tovar kupuje;
-
E-shop je webová stránka, prostredníctvom ktorej je možné tovar objednať;
-
Zmluva je zmluva o kúpe tovaru uzavretá medzi Kupujúcim a Predávajúcim;
-
Podmienky sú tieto Všeobecné obchodné podmienky;
-
Právo odstúpiť od zmluvy je právo Kupujúceho odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu;
-
Doba na odstúpenie od zmluvy je doba 14 kalendárnych dní na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu;
-
Vada je nevyhovujúca vlastnosť tovaru;
-
Reklamácia je uplatnenie práv z vád tovaru;
-
Záručná doba je doba, počas ktorej môže Kupujúci uplatňovať práva z vád;
-
Prepravca je osoba, ktorá zabezpečuje prepravu tovaru;
-
Zásielka je odoslaný tovar Kupujúcemu.
-
-
Všeobecná ustanovenia a poučenie
-
Nákup tovaru je možný len cez webové rozhranie E-shopu.
-
Pri nákupe tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste nám poskytli v objednávke, budeme teda považovať za správne a pravdivé.
-
Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu tovaru vykonanému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tým, že prepojíme hodnotenia s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky a sme tak schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.
-
-
UZAVRETIE ZMLUVY
-
Zmluvu s nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.
-
Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup na internet), žiadne ďalšie náklady účtované nami teda nad rámec Celkovej ceny nečakajte. Odoslaním objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.
-
Na to, aby sme mohli zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
-
Informácie o nakupovanom tovare (na E-shope označujete tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
-
Informácie o cene, cene za dopravu, spôsobe platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o cene, cene za dopravu a celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vámi zvoleného tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
-
Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na doručenie tovaru, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.
-
-
Počas tvorby objednávky môžete až do jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly stlačením tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla však musíte ešte potvrdiť svoje oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, inak nebude možné objednávku dokončiť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo nám.
-
Vašu objednávku Vám čo najskôr po jej doručení potvrdíme správou zaslanou na e-mailovú adresu zadanú v objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie objednávky a tieto Podmienky formou prílohy e-mailovej správy. Podmienky v znení platnom k dátumu objednávky, teda v znení priloženom ako príloha potvrdzujúcej e-mailovej správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením objednávky dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi nami a Vami.
-
Môžu nastať aj prípady, keď Vám nebudeme môcť objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď tovar nie je dostupný alebo prípady, keď objednáte väčší počet kusov tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapením. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá v momente, keď našu ponuku potvrdíte.
-
V prípade, že v rámci E-shopu alebo v objednávke bude uvedená zjavne chybná cena, nie sme povinní Vám tovar za túto cenu dodať ani v prípade, že ste dostali potvrdenie objednávky a teda došlo k uzavretiu zmluvy. V takejto situácii Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej zmluvy v pozmenenej podobe oproti objednávke. Nová zmluva je v takom prípade uzavretá v momente, keď našu ponuku potvrdíte. Za zjavný omyl v cene sa považuje napríklad situácia, keď cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebytočne obsahuje číslica.
-
V prípade, že dôjde k uzavretiu zmluvy, vzniká Vám záväzok zaplatiť celkovú cenu.
-
V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete objednávku uskutočniť jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade však máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby objednávky je však totožný ako v prípade kupujúceho bez užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vypĺňať Vaše identifikačné údaje.
-
V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám tovar poskytnutý so zľavou.
-
-
Užívateľský účet
-
Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
-
Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
-
Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Čo sa týka týchto prístupových údajov, je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu ich neposkytovať. V prípade zneužitia nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
-
Užívateľský účet je osobný, a preto nie ste oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.
-
Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, najmä v prípade, že ho viac ako 2 mesiace nevyužívate, alebo ak porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
-
Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä vzhľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
-
-
CENOVÉ
V prípade, že budete predávať tovar v vratných zálohovaných obaloch, opäť máte povinnosť o tom spotrebiteľa informovať. A to možno aj prostredníctvom týchto podmienok. --> A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
-
Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme aj v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je taktiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zdarma.
-
Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.
-
Platbu Celkovej ceny po Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
-
Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní.
-
Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na webovej adrese platobnej brány. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 3 dní.
-
-
Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte.
-
Vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Vás až po tom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.
-
-
DORUČENIE TOVAR, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI
-
Tovar Vám bude doručený najneskôr do 30 dní spôsobom podľa Vášho výberu, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:
-
Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa, Uloženka, Balíkovňa a pod.;
-
Doručenie prostredníctvom prepravných spoločností Slovenská pošta, PPL SK, DHL, Zásielkovňa;
-
-
Tovar je možné štandardne doručiť len v rámci Slovenskej republiky, po predchádzajúcej dohode kamkoľvek.
-
Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Tovaru Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
-
Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k závade na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.
-
V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Tovar uskladniť, za čo nám od Vás náleží úplata vo výške 50 Kč / deň. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
-
Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.
-
Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, kedy ho prevezmete. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
-
V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, Vás budeme vždy informovať v prípade:
-
mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné Tovar dodať;
-
oneskorenia s dodaním Tovaru od Nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
-
-
-
PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA
-
Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovar podľa čl. 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že Tovar:
-
zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
-
je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;
-
je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a návodmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
-
je vhodný na účel, na ktorý sa Tovar tohto druhu obvykle používa;
-
množstvom, akosťou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam Tovaru toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia učinené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
-
je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a
-
zodpovedá akosťou alebo vyhotovením vzorke alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzatvorením zmluvy.
-
-
Práva a povinnosti ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
-
V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete Nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva z chybného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch. Na reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. Pri uplatnení práva z chybného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez Nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z chybného plnenia.
-
Ak má Tovar vadu, máte nasledujúce práva:
-
na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru; alebo
-
na odstránenie vady opravou Tovaru,
-
-
iba ak by bol zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by mal Tovar bez vady, a to, či možno druhým spôsobom vadu odstrániť bez značných ťažkostí pre vás.
-
Sme oprávnení odmietnuť odstránenie vady, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by mal Tovar bez vady.
-
Ďalej máte právo na:
-
primeranú zľavu z Ceny; alebo
-
odstúpenie od Zmluvy,
-
ak:
-
odmietneme odstránenie vady alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;
-
sa vada prejaví opakovane,
-
je vada podstatným porušením Zmluvy; alebo
-
z nášho vyhlásenia alebo z okolností je zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre vás.
-
Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
-
V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
-
Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
-
Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
-
dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
-
čo je obsahom reklamácie;
-
aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;
-
Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
-
Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od prijatia reklamácie odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie márne, môžete od Zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu.
-
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, patrí Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.
-
V prípade, že ste podnikateľmi, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu potom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
-
V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
-
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
-
K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
-
V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením §1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. pokiaľ ide o kúpu tovaru, potom do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusa alebo časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.
-
Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.
-
Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.
-
Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
-
V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba v rozsahu zodpovedajúcom najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky Ceny za dopravu zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali.
-
V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený odstúpením od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Tovar obdržíme, alebo Nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, ak možno vrátane originálneho obalu.
-
V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok Nám však zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nevyhnutné na to, aby ste sa zoznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru, t.j. spôsobom, akým by ste sa so Tovarom zoznamovali v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.
-
My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek predtým, než Vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 6.9. Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, ak je zrejmé, že ste uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie. V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.
-
-
Riešenie sporov so spotrebiteľmi
-
Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kodexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
-
Riešenie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@be-ready.cz. Informáciu o vyriešení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
-
K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pre riešenie sporov online nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
-
Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
-
-
Záverečné ustanovenia
-
Ak náš a váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), vzťah sa vždy riadi právom Českej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú týmto dojednaním dotknuté vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
-
Všetku písomnú korešpondenciu si s vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.
-
Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých Zmlúv, ale iba Zmlúv, ktoré budú uzavreté po nadobudnutí účinnosti tejto zmeny. O zmene vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový tovar, zmena však nezakladá právo na výpoveď, keďže nemáme uzavretú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo vám na základe Zmluvy máme dodávať tovar pravidelne a opakovane. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky tovaru, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.
-
V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nie je možné predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie než 10 dní, máme my aj vy právo od Zmluvy odstúpiť.
-
Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.
-
Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
-
Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 11.1.2023.
-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu
Adresát: Bohdan Skovroňský, IČ 64895700, Seník 8, 53501, Přelouč
Pred odoslaním reklamácie nás, prosím, vždy kontaktujte emailom na info@be-ready.cz. Veľmi často nejde o vadu tovaru, ale iba nastavenie alebo nejaká iná drobnosť, emailová komunikácia nám pomôže identifikovať a vyjasniť, či ide vôbec o reklamáciu. Ďakujeme.
Uplatnenie reklamácie
Dátum uzavretia Zmluvy: |
|
Meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Tovar, ktorý sa reklamuje: |
|
Popis vád tovaru: |
|
Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie: |
|
Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujem, spolu s uvedením mojich kontaktných údajov pre účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
Dátum:
Podpis:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Príloha č. 2 - Formulár pre odstúpenie od Zmluvy
Adresát: Bohdan Skovroňský, IČ 64895700, Seník 8, 53501, Přelouč
Týmto prehlasujem, že odstupujem od Zmluvy:
Dátum uzavretia Zmluvy: |
|
Meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Špecifikácia tovaru, ktorého sa Zmluva týka: |
|
Spôsob vrátenia prijatých finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu: |
|
Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo v prípade, že si objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti Bohdan Skovroňský, IČ 64895700 („Spoločnosť“) alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, okrem prípadov uvedených v § 1837 zák. č. 89/2012 Z. z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní od dňa uzavretia zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie viacerých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a v prípade zmluvy, na základe ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.
Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovom formulári.
Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, odstúpi od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej prevzal.
Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, odstúpi od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peniaze (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak kupujúci zvolil iný, ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru len v sume zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peniaze kupujúcemu skôr, než tovar obdrží späť alebo než kupujúci preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.
Dátum:
Podpis:
Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru) si môžete stiahnuť tu: PDF