Všeobecné obchodné podmienky

Pre informácie o reklamácii prosím čítajte stránku Reklamácia
Informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete na stránke Vrátenie tovaru

Informácie pre zákazníkov
Webshop Be-ready.sk je slovenská jazyková verzia eshopu Be-ready.cz. Všetok obsah je pre vaše pohodlie preložený.
Platia oficiálne podmienky českej verzie, toto je slovenský preklad.

Dovoľujeme si Vám vybrať niekoľko z nášho pohľadu pre zákazníka dôležitých vecí, aby sme predišli prípadným nedorozumeniam.
Vždy radi zodpovieme akékoľvek Vaše otázky a poradíme s nákupom.

  • prosíme venujte pozornosť dostupnosti tovaru, časť tovaru je skladom u nás, väčšina je skladom u dodávateľov, bližšie informácie nájdete na stránke Dostupnosť tovaru
  • snažíme sa ponúkať najlepšie ceny, ak hľadáte najlepšiu cenu, ste tu správne, dodanie môže trvať niekoľko pracovných dní, vždy sa ale môžete opýtať na upresnenie termínu, existuje aj možnosť express dopravy
  • ponúkame doplnkové služby ako gravírovanie, darčekové služby a pod., kedy objednané a čerpané služby sú nevratné
  • riešime záručné aj mimo záručné opravy, spolupracujeme so skúsenými odborníkmi s desiatkami rokov praxe
  • fungujeme od roku 2013
  • tovar môžete vrátiť do 14 dní zadarmo, ale veľmi prosíme, pomôžte nám zachovať najlepšie ceny a skutočne starostlivo vyberajte, nejsme skúšobňa ani požičovňa, od toho slúžia drahšie predajne
  • veľa fotografií nami predaného tovaru a další informácie nájdete na našom Facebooku aj Instagrame


Ďakujme a budeme sa tšiť na Vašu objednávku!


Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) predávajúceho Bohdan Skovroňský, so sídlom Seník 8, 53501, IČO 64895700, DIČ 7812140292, zapísaný v živnostenskom registri vedenom na Mestskom úrade Přelouč, e-mail info@be-ready.cz, telefónne číslo +420721882652My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach be-ready.cz, be-ready.sk, be-ready.eu.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu https://www.be-ready.cz/gdpr

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez našej a Vašej súčasnej fyzickej prítomnosti, a Zmluva je tak uzavretá dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne odsúhlasili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, má táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

    1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

      1. Cena je peňažná suma, ktorú budete hradiť za Tovar;

      2. Cena za dopravu je peňažná suma, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;

      3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

      4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

      5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

      6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

      7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;

      8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

      9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

    2. Všeobecné ustanovenia a poučenie

      1. Nákup Tovaru je možný len cez webové rozhranie E-shopu.

      2. Pri nákupe Tovaru je vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme preto považovať za správne a pravdivé.

      3. Na našom E-shope poskytujeme aj prístup k hodnoteniam Tovaru vykonaným inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tak, že hodnotenia prepájame s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

    3. UZATVORENIE ZMLUVY

      1. Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.

      2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov komunikácie na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup na internet), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

      3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzatvoriť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:

        1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého kúpu máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);

        2. Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;

        3. Vaše identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na doručenie Tovaru, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

      4. Počas vytvárania Objednávky môžete až do jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste sa oboznámili s týmito Podmienkami a že s nimi súhlasíte, v opačnom prípade nebude možné Objednávku dokončiť. Na potvrdenie a súhlas slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.

      5. Vašu Objednávku Vám čo najskôr po jej doručení potvrdíme správou zaslanou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky vo forme prílohy e-mailovej správy. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky, t. j. v znení priloženom ako príloha potvrdzujúcej e-mailovej správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením Objednávky dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami.

      6. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo v prípade, že si objednáte väčší počet kusov Tovaru, než je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme, takže by Vás nemala prekvapiť. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.

      7. V prípade, že v rámci E-shopu alebo v Objednávke bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, že ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takej situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebytočne pribudne číslica.

      8. V prípade, že dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok zaplatiť Celkovú cenu.

      9. prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete vytvoriť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade však máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je totožný ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane zadávať Vaše identifikačné údaje.

      10. niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Na poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

    4. Užívateľský účet

      1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

      2. Pri registrácii Užívateľského účtu máte povinnosť uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

      3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Tieto prístupové údaje ste povinný uchovávať v tajnosti a neposkytovať ich tretím osobám. V prípade ich zneužitia nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

      4. Užívateľský účet je osobný a nie ste oprávnený umožniť jeho využívanie tretím osobám.

      5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, najmä ak ho viac než 2 mesiace nevyužívate alebo ak porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

      6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä z dôvodu nevyhnutnej údržby hardvérového a softvérového vybavenia.

CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

    1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

    2. Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.

    3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

      1. Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní.

      2. Online platobnou kartou. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na webovej adrese platobnej brány. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 3 dní.

    4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte.

    5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.

  1. DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI

    1. Tovar Vám bude doručený najneskôr do 30 dní spôsobom podľa Vášho výberu, pričom si môžete vybrať z nasledujúcich možností:

      1. Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa, Uloženka, Balíkovňa a pod.;

      2. Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností Slovenská pošta, PPL SK, DHL, Zásielkovňa;

    2. Tovar je možné štandardne doručiť iba v rámci Českej republiky, po predchádzajúcej dohode kamkoľvek.

    3. Doba doručenia tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia tovaru Vám bude oznámená v potvrdení objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

    4. Po prevzatí tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť neodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že došlo k závade na obale, ktorá nasvedčuje neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou tovar od dopravcu prevziať.

    5. V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti Vám tovar doručiť. Zároveň to, že tovar neprevzmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne tovar uskladniť, za čo nám od Vás náleží úplata vo výške 50 Kč / deň. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné dňom, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.

    6. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje na zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

    7. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Vás okamihom, kedy ho prevezmete. V prípade, že tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na tovare prechádza okamihom, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením tovaru.

    8. V prípade, že tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme Vás vždy informovať v prípade:

      1. mimoriadneho výpadku výroby tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné tovar dodať;

      2. oneskorenia s dodaním tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.

  2. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

    1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 6.7 Podmienok je tovar bez vád, najmä že Tovar:

      1. zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;

      2. je vhodný na účel, pre ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;

      3. je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;

      4. je vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu bežne používa;

      5. množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá bežným vlastnostiam tovaru toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;

      6. je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a

      7. zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.

    2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).

    3. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch. Na reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s vami uplatneným právom z vadného plnenia.

    4. Má-li Tovar vadu, máte nasledujúce práva:

      1. na odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady, alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru; alebo

      2. na odstránenie vady opravou tovaru,

lebo by zvolený spôsob odstránenia vady bol nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by Malo byť bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom vada odstránená bez značných ťažkostí pre vás.

    1. Sme oprávnení odmietnuť odstrániť vadu, je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by Malo byť bez vady.

    2. Ďalej máte právo na:

      1. primeranú zľavu z Ceny; alebo

      2. odstúpenie od Zmluvy,

ak:

      1. odmietneme vadu odstrániť alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;

      2. vada sa prejaví opakovane,

      3. vada je podstatným porušením Zmluvy; alebo

      4. je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez značných ťažkostí pre Vás.

    1. Právo na odstúpenie od Zmluvy nenáleží v prípade, ak je vada tovaru bezvýznamná.

    2. V prípade, že ste si vadu na tovare spôsobili sami, práva z vadného plnenia Vám nenáležia.

    3. Vadou tovaru nie je opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním alebo u použitého tovaru opotrebenie zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania.

    4. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:

      1. dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;

      2. čo je obsahom reklamácie;

      3. aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;

      4. Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

    1. Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota bezdôvodne uplynie, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

    2. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtovnými dokladmi alebo potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.

    3. Ak ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu potom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia tovaru.

    4. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne na spotrebnom tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho počiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

    2. Ak ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením §1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, do štrnástich dní od jeho prevzatia. Ak sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a ak sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.

    3. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.

    4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.

    5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

    6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinní Nám tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy naopak máte nárok na to, aby sme Vám vrátili cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pri dodaní tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pri dodaní tovaru ponúkali.

    7. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený odstúpením od Zmluvy. Čiastka však nebude vrátená skôr, než tovar obdržíme, alebo Nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar nám, prosím, vracajte čistý, ak možno vrátane originálneho obalu.

    8. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok Nám však zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nevyhnutné na to, aby ste sa oboznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, t. j. spôsobom, akým by ste sa s tovarom zoznamovali v kamennej predajni. V prípade, že Vám ešte nevrátili cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie ceny.

    9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek predtým, než Vám dodáme tovar, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 8.2 Podmienok na odstúpenie od Zmluvy bez udania dôvodu. V tomto prípade Vám bude cena vrátená v rovnakých lehotách ako pri odstúpení podľa čl. 8.2 Podmienok.

Riešenie sporov so spotrebiteľmi

  1. Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kodexmi správania v zmysle ustanovení § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

  2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@be-ready.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

  3. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.

  4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

  • Záverečné ustanovenia

    1. Ak Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), vzťah sa vždy bude riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebitelia, týmto dohodou nie sú dotknuté Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.

    2. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

    3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých Zmlúv, ale iba Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, pretože nemáme uzavretú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od Vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, nové podmienky sa stávajú súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

    4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nie je možné predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme My i Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

    5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.

    6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve i bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

    7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 11.1.2023.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu

Adresát: Bohdan Skovroňský, IČO 64895700, Seník 8, 53501, Přelouč

Pred odoslaním reklamácie nás prosím vždy kontaktujte e-mailom na info@be-ready.cz. Veľmi často nejde o vadu tovaru, ale iba o nastavenie alebo inú drobnosť, e-mailová komunikácia nám pomôže identifikovať a vyjasniť, či sa vôbec jedná o reklamáciu. Ďakujeme.

Uplatnenie reklamácie

Dátum uzavretia Zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný:

 

Popis vád tovaru:

 

Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie:

 

Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvádzaním, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujem, spolu s uvádzaním mojich kontaktných údajov na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.


Dátum:

Podpis:

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Príloha č. 2 - Formulár pre odstúpenie od Zmluvy

Adresát: Bohdan Skovroňský, IČO 64895700, Seník 8, 53501, Přelouč

Týmto prehlasujem, že odstupujem od Zmluvy:

Dátum uzavretia Zmluvy:

Číslo objednávky:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Špecifikácia tovaru, ktorého sa zmluva týka:

 

Spôsob vrátenia prijatých finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:

 


Ak je kupujúci spotrebiteľ, má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti [BUDE DOPLNENÉ] („Spoločnosť“) alebo iným spôsobom komunikácie na diaľku, okrem prípadov uvedených v § 1837 zák. č. 89/2012 Z.z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní od dňa uzavretia zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie viacerých častí tovaru, začína táto lehota plynúť dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a v prípade zmluvy, na základe ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.

Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovom formulári.

Odstúpi-li kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej obdržal.

Odstúpi-li kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peniažné prostriedky (kupnú cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak kupujúci zvolil iný, ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peniaze kupujúcemu skôr, než tovar obdrží späť alebo než kupujúci preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.

Dátum:

Podpis:

 

Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru) si môžete stiahnuť tu: TXT


TimeOutlet.cz - Hodinky. Šperky. Hodiny